27.05.2022р. Оформлення проїзних документів пунктом продажу «бюро замовлень» Перевезення ручної поклажі 7 год.

 

27.05.2022р. Оформлення  проїзних документів пунктом продажу «бюро замовлень»  Перевезення ручної поклажі  7 год.

Здобувачі освіти повинні знати:

-         оформлення проїзних документів у режимі 1на пункті продажу бюро замовлень;

-         оформлення конверта  доставки проїзних документів у режимі 1пункту продажу бюро замовлень;

-          організацію роботи  «Бюро замовлень» у 2 режимі на пункті продажу бюро замовлень;

-         отримання відомостей та довідок  «Бюро замовлень»;

-          оформлення конверту бюро замовлень;

-         правила та оформлення перевезення ручної поклажі

 

здобувачі освіти повинн вміти:

-         оформляти проїзні документи 1 та 2 режимах бюро замовлень

-         оформляти конверт доставки

-         оформляти перевізні документи на перевезення ручної поклажі.

 

1.     повторіть  матеріал, який вивчали на уроках теоретичного навчання:

ОПП т.6  ОРКК т.8  АСУ т.20

виконати тестові завдання

Предмет

Організація перевезень пасажирів

Тема 6

Перевезення ручної поклажі та тварин

 

Розділ 15. Перевезення ручної поклажі,
                      живих тварин і птахів

     15.1. До  ручної  поклажі  належать предмети і речі незалежно від виду упакування,  що легко переносяться і за своїми  розмірами без труднощів розміщаються у вагонах на місцях,  що призначені для розміщення ручної поклажі.  Кожний  пасажир  має  право  безплатно перевозити  з  собою  у  вагоні  ручну  поклажу  вагою до 36 кг на повний,  пільговий,  дитячий,  у  тому  числі  безплатний проїзний документ,   якщо   її   розмір   за   сумою   трьох   вимірів   не перевищує 200 см.

      15.2. Збереження  ручної  поклажі,  що  перевозиться  разом з пасажиром,  забезпечує  її  власник.  Провідники (стюарди) вагонів повинні  вживати  усіх  залежних  від них заходів для забезпечення збереження поклажі пасажирів.

      15.3. На станціях, відкритих для багажних операцій, пасажирам до посадки в вагон надається можливість зважування ручної  поклажі та  оплати  перевезення  надлишків  ваги  або здачі частини ручної поклажі для перевезення багажем за окрему плату.

     Перевезення з  дорослим  пасажиром  надлишкової  ваги  ручної
поклажі (крім вагонів з місцями для сидіння) вагою не  більше  ніж
14  кг  оформляється  з  видачею  пасажиру  квитанції  ЛУ-12а  або
перевізного документа, оформленого електронним способом.
     15.4. Пасажир може перевезти безплатно,  додатково,  понад 36
кг в плацкартному або купейному вагоні:

     ручну поклажу вагою до 50 кг на один додатково  придбаний  за
повну вартість проїзний документ відповідного вагона;

     ручну поклажу до 150 кг в  окремому  купе  з  оплатою  повної
вартості всіх місць купе.

     Ручна поклажа розміщується на місцях, для неї призначених, та
на полицях для лежання.

     При   оформленні  додатково  одного  проїзного  документа  на
перевезення  ручної  поклажі  зазначається  (замість  прізвища  та
імені)  інформація  "ручна поклажа 50 кг". При оформленні окремого
купе  (для  перевезення 150 кг) проїзд пасажира оформляється одним
проїзним  документом,  а  перевезення  ручної  поклажі  - проїзним
документом  як  для  трьох  осіб  на  одному бланку із зазначенням
(замість  прізвища  та  імені)  -  "ручна поклажа 150 кг".
 

     15.5. Кожний пасажир має право перевозити безплатно при  собі
понад  установлену  норму  ручної  поклажі  портфель, дипломат або
дамську  сумку,  лижі  та  палиці  до  них,  вудочки,  фотоапарат, відеокамеру  та  інші  дрібні  речі. 
 

     Дозволяється перевозити  при  собі  за  рахунок  норми ручної поклажі пасажира  дитячі  коляски,  велосипеди  в  розібраному  та впакованому  стані (не більше одного) та інші речі,  які за своїми розмірами можуть бути розташовані у вагоні на місцях,  призначених для ручної поклажі.

     Пасажири з  обмеженими  фізичними  можливостями  мають  право
перевозити  безкоштовно  при  собі  понад встановлену норму ручної
поклажі засоби переміщення (інвалідні коляски та ін.).
     15.6. Електронна,  побутова,  відео  -  і  аудіотехніка  може перевозитись  за  рахунок норми ручної поклажі,  якщо її розмір за сумою трьох вимірів не перевищує 200 см.

     Ручна поклажа розміщується:

     у вагонах зі спальними місцями  -  на  місцях,  зазначених  у
проїзному документі та рундуках під нижньою полицею;

     у загальних вагонах пасажирських поїздів - на верхній  полиці вагона.

     Не приймаються до перевезення в будь-якому  вагоні  апаратура
та інші предмети,  розміри яких за сумою трьох вимірів перевищують
200 см.  Крім того,  до перевезення у вагонах зі спальними місцями
не приймається апаратура, яка за своїми розмірами ширша, ніж отвір
дверей купе.
     15.7. Перевезення собак незалежно від розміру при собі у купе
пасажирського чи швидкого поїзда, у тому числі собак-супровідників
сліпих,  дозволяється  лише  в  купейному  вагоні за умови  викупу
пасажиром  всіх місць купе.  Великі собаки (вищі 45 см,  не більше
одного)  перевозяться  у  намордниках  на  ланцюжках  або ремінних
прив'язках,  малі собаки - в ящиках,  корзинах, клітках (не більше
двох  особин

     У вагонах  поїздів "Регіональний експрес", швидкісних поїздів
Інтерсіті та Інтерсіті+ кімнатні тварини  не  більше  двох  особин
(малі собаки,  коти тощо) перевозяться в ящиках, корзинах, клітках
або контейнерах із водонепроникним  абсорбуючим  дном  (не  більше
одного місця ручної поклажі), які розміщуються на руках у пасажира
або під місцями для сидіння

     У регіональних поїздах великі собаки перевозяться  у  крайніх
тамбурах першого і останнього вагонів під наглядом супровідника, а
малі  собаки  розміщуються  під  місцями  для  сидіння  в  ящиках,
корзинах,   клітках  (не  більше  двох  особин). 
 

     Дрібні кімнатні тварини (крім собак) та кімнатні  декоративні
птахи  перевозяться  у  всіх типах вагонів незалежно від наявності
ручної поклажі і повинні бути поміщені в  ящики,  корзини,  клітки
(не  більше  одного  місця ручної поклажі) й вільно розміщатися на
місцях,   відведених   для   ручної  поклажі. 
 

     Наявність  оформленого належним чином ветеринарного документа
для  собак,  дрібних  кімнатних  тварин  та кімнатних декоративних
птахів  є  обов'язковим.
 

     Оформлення проїзних   документів   на   всі   місця   у  купе
(оформлення окремого купе для дрібних кімнатних тварин і кімнатних
декоративних птахів у клітках) не є обов'язковим.

     Свійська   птиця   (кури,   індики,   гуси,  качки,  цесарки,
перепілки,   голуби  тощо)  допускається  до  перевезення  лише  в
загальних  вагонах  місцевих  поїздів  та  регіональних  поїздах в
ящиках, корзинах, клітках (не більше одного місця ручної поклажі),
розміри  яких  не  перевищують  розмірів,  передбачених для ручної
поклажі. 
 

     Оформлення перевезення  здійснюється  багажною  квитанцією  з
написом на лицьовому боці "Багаж на руках пасажира" або квитанцією
за формою ЛУ-12а чи перевізним документом,  оформленим електронним
способом,  окремо  для  великого  собаки  чи  місця ручної поклажі
(ящика, корзини, клітки).

      15.8. Пасажир  -  супровідник  тварин повинен сам турбуватись про них:  годувати,  поїти  та  прибирати  за  ними,  упереджувати порушення санітарно-гігієнічних умов.
     15.9. Забороняється  перевезення в ручній поклажі зброї (крім особливих випадків - перевезення службової та мисливської  зброї), вибухових,   отруйних,   смердючих,   інфекційних,   радіоактивних речовин, спирту, бензину, гасу, ацетону та інших вогненебезпечних, легкозаймистих, самозаймистих речовин, а також ручної поклажі, яка може зіпсувати або забруднити речі інших пасажирів.
     15.10. Перевезення   диких   тварин    в    ручній    поклажі забороняється.

               

 

Оформлення перевізних документів на перевезення ручної поклажі та тварин

  У квитковій касі здійснюються операції на продаж (на руках), повернення, погашення документів на перевезення ручної поклажу та тварин.

  В головному меню підвести курсор до  рядка «Багажні операції» та натиснути клавішу ENTER

  Оформлення перевізного документа для перевезення багажу «на руках» здійснюється при наявності у пасажира проїзного документа

БАГАЖНІ ОПЕРАЦІЇ

ПРОДАЖ (НА РУКАХ)

ПРОДАЖ (БАГАЖНИЙ ВАГОН)

ПОВЕРНЕННЯ

ПОГАШЕННЯ

 

ENTER- ВИКОНАТИ       F3-ВИХІД

 

 Підводимо курсор до рядка ПРОДАЖ (НА РУКАХ) та натискаємо клавішу ENTER

Оформлення перевізного документа

 

P70 R010

N_____  D_____  C___________  C__________  K_________

B_____   G______     QP   V________

T________
O_______

 

F1-допомога   F2 – довідка   F3 –вихід   F5- відстані    ENTER-виконати

 

N – номер поїзда – 4 знаки

D- дата відправлення пасажира зі станції

C,  C- станція відправлення, призначення

Kсерія та номер проїзного документа пасажира

Bвид розрахунку :

Г- готівка

Ч – безготівковий

В1 – кредитовий МО

В3 – кредитовий ПВ

Gвид перевезення: А- не портативна апаратура; С- тварини і птахи; Б- «багаж на руках» і кількість пасажирів (за замовчуванням 1)

QР -  вид перевезення  - програмно зазначений вид багаж «на руках» QР

V- фактичне зазначення надлишку ваги ручної поклажу, що перевищує дозволену вагу безкоштовного перевезення для кількості пасажирів, вказаних у ключі G ( 14 кг*кількість пасажирів)

Якщо у ключі G стоїть А або С - ключ V-не заповнюється

T- реквізити відправника для військових пасажирів: якщо в ключі В стоїть В1 або В3- позиції 1-4 – серія ВПД (УА08)форми 2

                          5-10 – номер ВПД  форми 2
O- реквізити відправника – прізвище відправника або номер військової частини (Петренко ПП або ВЧ А-4355)

 Після складання замовлення та його перевірки натискаємо клавішу ENTER

  Якщо перевезення надлишку ваги ручної поклажі у заданому сполученні не дозволено то системою видається повідомлення ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯ НАДЛИШКУ РУЧНОЇ ПОКЛАЖІ НЕ ДОЗВОЛЕНО

  Якщо у заданому сполученні не дозволено оформлення військових перевезень – ОФОРМЛЕННЯ КРЕДИТОВИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НЕ ДОЗВОЛЕНО

 

 

 

НАПРИКЛАД:

Оформлення перевізного документа

P70 R010

N637Ш  D0604  C2208001   C__________  KЕА123456

BГ     GБ2     QP   V28

T________
O Петренко ПП

ENTER

  У діалоговому вікні «Сформований перевізний документ» інформація співпадає з інформацією, що буде надрукована на бланку перевізного документа

 У діалоговому вікні можна використовувати такі клавіші F4 – друк та  F12 – відмова від замовлення – пред’являється повідомлення ЗАМОВЛЕННЯ АНУЛЬОВАНО

 

При оформленні військового перевізного документа в притер необхідно спочатку вставити бланк військової вимоги для ії погашення. Після погашення військової вимоги здійснити друк військового перевізного документа. Після погашення військової вимоги відмовитися від друку перевізного документа неможливо

  На проїзному документі касир  ставе відмітку «БАГАЖ НА РУКАХ ПАСАЖИРА»

 

ПЕРЕВІЗНИЙ ДОКУМЕНТ  АСК «ЕКСПРЕС»

СКЛАДАЄТЬСЯ З 3 АРКУШІВ (ТРИШАРОВИЙ СЛІП):

1.     Перевізний документ

2.     Дорожня відомість на багаж, вантажобагаж, пошту

3.     Корінець перевізного документа

 

  При оформленні перевезення багажу «на руках» використовується тільки перший бланк. Цей екземпляр бланка перевізного документа, з надрукованою інформацією , видається пасажиру. Два інші екземпляри бланку перевізного документа не заповнюються, а перекреслюються та здаються разом зі звітом.

 

 У першому рядку:

№ поїзда, дата відправлення. В графі КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ –  ознака «Р» - багаж «на руках»; вага (кг) багажу: 00014 кг – надлишок ручної поклажі;

                                                              00020 кг –перевезення тварин та птахів

                                                              00030 кг- перевезення не портативної апаратури

Графа «Оголошена цінність» не заповнюється

Сума готівкою в гривнях

В графі ВИД ВІДПРАВКИ: БАГАЖ та вид розрахунку (Г,Ч,В1,В3)

В 2 та 3 рядках станція відправлення та призначення, їх коди

У четвертому рядку - для військових проїзних документів. Друкується заголовок ВІДПРАВНИК – прізвище та ініціали військового пасажира (36 символів)

У 5 рядку –ДОКУМЕНТ :

1)    серія та № проїзного документа/ кількість пасажирів  

2)    у разі перевезення багажу «на руках» за кредитовим видом розрахунку зазначаються параметри військової вимоги: серія та № військової вимоги     форми2 та код військового відомства (В1,В3)

3)    у 6 рядку: НАЙМЕНУВАННЯ:

1.     надлишок ваги ручної поклажі 

2.     не портативна апаратура

3.     тварини та птахи

у 7 рядку ПРИМІТКА: БАГАЖ «НА РУКАХ»

у 8 рядку зазначаються суми, із яких складається вартість перевезення із зазначенням виду розрахунку(Г,Ч,В1,В3)

ПР.ПЛ.- провізна плата

  Якщо вартість ) – на бланку не зазначається

9 рядок. Друкується інформація про вартість перевезення кожної із країн

Код ЗА-вартість перевезення цією ЗА/Н, де Н- вид ознаки валюти- національна валюта, Т- валюта тарифу

10 рядок – службовий: серія та номер бланка; захисний код; шифр та порядковий номер документа в замовленні; порядковий номер замовлення в системі; дата та час оформлення перевізного документа; технологічний номер термінала

11рядок:  код залізничної адміністрації/відстань

Останній рядок – код платника податку

 Автоматизованим способом зворотний бік бланка перевізного документа не заповнюється.

 

Погашення зіпсованих перевізних документів

  Погашення виконується на тому ж терміналі, що і оформлення перевізних документів, тим же касиром

Погашення може бути:

-         коротким

-         звичайним

-         примусовим

  примусове погашення виконується з формуванням ознаки ТЕРМІН ПОГАШЕННЯ ЗАКІНЧИВСЯ та складанням відповідного акта

   примусове погашення здійснюється з дозволу адміністрації в термін не пізніше 6діб, але в межах поточного місяця

   всі зіпсовані перевізні документи повинні бути погашені до кінця зміни і завірені старшим квитковим касиром. Якщо касир отримав кінцевий звіт, а в наявності є непогашені зіпсовані перевізні документи потрібно взяти початковий звіт – погасити документи – взяти кінцевий звіт

  в діалоговому вікні «Вибір виду робіт з перевізними документами» підвести курсор до поля ПОГАШЕННЯ та натиснути клавішу ENTER

Погашення перевізного документа

P70 R025

F_____________

K_

I_

 

F1 – ДОПОМОГА  F3-ВИХІД    F4-ДРУК    ENTER- ВИКОНАТИ  F9-ОСТ.ВІДП

 

 Коротке погашення здійснюється наступним замовленням, протягом 3 хвилин з моменту оформлення, в ключі К – зазначається номер перевізного документа в замовленні ключі F_ та І не заповнюються

Звичайне замовлення виконується протягом 1 години за моменту оформлення перевізного документа, заповнюється ключ F з зазначенням :захисний код; шифр та порядковий номер документа в замовленні; порядковий номер замовлення в системі; дата оформлення (4знаки)

Ключі К та І не заповнюються

 Для виконання примусового погашення заповнюються ключі F та ІХ

Ключ К не заповнюється

Інформація про погашення друкується на  бланку ДОПОМІЖНИЙ ДОКУМЕНТ

 

Повернення невикористаних перевізних документів

  У АСК ПП УЗ здійснюється повернення тільки перевізних документів, оформлених через дану систему

Повернення невикористаного перевізного документа на перевезення багажу «на руках» дозволяється не пізніше 1 години з часу відправлення поїзда зі станції, вказаної в перевізному документі. Разом з перевізним документом до каси пред’являється і проїзний документ.

  Повернення перевізних документів здійснюється у разі відмови пасажира від перевезення або у випадку нездійснення перевезення з вини залізниці.

  У разі припинення поїздки на шляху прямування повернення перевізних документів не здійснюється

  Повернення грошових сум за невикористані перевізні документи сплачені готівкою сплачуються в квитковій касі, а сплачені по безготівковому розрахунку – в претензійному порядку; сплачені по  кредитовому розрахунку – кошти повертаються на рахунок військового відомства

  Квитковий касир перевіряє код ІСЦ оформлення перевізного документа, якщо К- документ може бути повернений через АСК ПП УЗ

в діалоговому вікні «Вибір виду робіт з перевізними документами» підвести курсор до поля ПОВЕРНЕННЯ та натиснути клавішу ENTER

ПОВЕРНЕННЯ ПЕРЕВІЗНОГО ДОКУМЕНТА

 

P70 R020

F___________

I_

 

F1 –ДОПОМОГА   F2-ДОВІДКА    F4-ДРУК   F3-ВИХІД   ENTER-ВИКОНАТИ   F9- ОСТ ВІДП

 

ДЛЯ ВИКОНАННЯ ПОВЕРНЕННЯ перевізних документів у випадку відмови пасажира від здійснення перевезення за власним бажанням касир повинен зазначити у ключі F з зазначенням :захисний код; шифр та порядковий номер документа в замовленні; порядковий номер замовлення в системі; дата оформлення (4знаки)

Ключ І не заповнюється.

Для виконання повернення  перевізних документів у випадку не здійснення перевезення з вини залізниці:

 

Ключ F з зазначенням :захисний код; шифр та порядковий номер документа в замовленні; порядковий номер замовлення в системі; дата оформлення (4знаки)

Ключ І з зазначенням 1. Де 1 ознака того,що повернення з вини залізниці

 До звіту: перекреслений перевізний документ з зазначенням причини повернення,прізвища касира , його підпису та дати, допоміжний документ, звірений ст. кВ касиром

Перегляньте презентації –за посиланнями

https://docs.google.com/presentation/d/1Qs6dCrkDgFU8tKK1euce3aGCRtOdvcNB/edit?usp=sharing&ouid=114304825038041751737&rtpof=true&sd=true

 

https://docs.google.com/presentation/d/13pZxwiZgJh72uiNcretP5QuoTls4UrcL/edit?usp=sharing&ouid=114304825038041751737&rtpof=true&sd=true

 


Предмет

Організація роботи касирів квиткових

Тема 8

Оформлення проїзних документів в бюро замовлень

 

   Пункт продажу «Бюро замовлень» призначений для оформлення проїзних документів проїзних документів з доставкою їх за місцем знаходження замовника. Об’єднання терміналів «бюро замовлень» в окремий пункт продажу в системі, викликане особливостями роботи бюро, а саме:

1)    Необхідністю оформлення конверта на доставку

2)    Складання відомості на доставку

3)    Особливостями погашення не викуплених проїзних документів

4)    Відсутністю у квиткового касира грошей за оформлені проїзні документи

5)    Утримання вартості додаткових послуг за доставку проїзних документів

  Замовлення на оформлення проїзних документів приймається за 1- 45діб до відправлення поїзда. Дата та час доставки узгоджується з замовником і може бути організована протягом 5 наступних діб після приймання замовлення. Дата доставки може співпадати з датою відправлення.

  У «Бюро замовлень» оформлення проїзних документів здійснюється у внутрішньодержавному та міждержавному сполученні для проїзду у поїздах всіх категорій та вагонах всіх типів за готівку, повні, дитячі, безкоштовні та пільгові.

  При оформленні проїзних документів у «Бюро замовлень» обов’язково  оформляється конверт доставки проїзних документів із зазначенням реквізитів адреси доставки проїзних документів. Один конверт із зазначеною адресою може містити 2 замовлення. Кожне замовлення має свій номер і може містити до 4 проїзних документів. На одному проїзному документі може бути зазначено максимум 9 місць

  Додаткова вартість послуги за доставку проїзного документа на одну особу стягується при оформленні проїзних документів і друкується на кожному бланку проїзного документа

  Прийом замовлень та оформлення у пункті продажу «Бюро замовлень» може виконуватись в 2 режимах, які умовно позначаються 1 та 2

   Режим прийому замовлень встановлюється в адміністративному порядку для кожного термінала пункту продажу «бюро замовлень»

  Режим роботи термінала за розпорядженням старшого квиткового касира зміни встановлюється при першому замовленні на оформлення проїзних документів з доставкою.

Оформлення проїзних документів  в режимі 1

Порядок включення термінала ,  реєстрації касира та отримання початкового звіту аналогічно як в звичайній квитковій касі.

В режимі 1 приймання замовлення може здійснюватись на будь-яку дату доставки ( в межах дозволеного терміну) та у всі райони міста.

Прийом замовлення виконується безпосередньо під час діалогу з пасажиром: касир з’ясовує умови і можливі варіанти поїздки, отримує необхідні довідки про наявність місць та повідомляє пасажира про умови доставки замовлення.

   Для  оформлення проїзних документів у пункту продажу «Бюро замовлень» касир повинен у діалоговому вікні «Головне меню «бюро замовлень» підвести курсор до поля ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ та натиснути клавішу ENTER –  на екран пред’являється діалогове вікно «замовлення на оформлення проїзних документів»

КАСА                                                  ТЕРМІНАЛ      02К09       А 416   224

 

ЗВІТ                                                           FПЕТРОВА

ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ                        S

ПОГАШЕННЯ БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ

ВІДОМОСТІ БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ

ДОВІДКИ   

 

 

F1- -ДОПОМОГА   F2 -ПІДКАЗКА   F9 – ОСТ ВІДП   F10-АРХІВ    F11- ДРУК    F12- ВИХІД

15-01-2011     12:15:34                                ВИБІР РОБОТИ

 

ДІАЛОГОВЕ ВІКНО «ГОЛОВНЕ МЕНЮ «БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ»

 

ДІАЛОГОВЕ ВІКНО «ЗАМОВЛЕННЯ НА ОФОРМЛЕНННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ У БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ»

10                             ПРОДАЖ

 

R_____V______    L_______

 

N_____ D_____  C__________C______

B_____        U______

T_ _ ____

M______VR____

 

 

X__ ________<________ _______>______ ___ ___ __  ____ ____

X__ ________<________ _______>______ ___ ___ __  ____ ____

X__ ________<________ _______>______ ___ ___ __  ____ ____

X__ ________<________ _______>______ ___ ___ __  ____ ____

 G__ __ __ __      L____  C___________ __________ __________

  W_

 

ENTER - ЗАПИТ   F1 – ДОПОМОГА    F2- ДОВІДКИ   F 3-ВИХІД   F5-КОНВЕРТ    F6 – ПОГАШЕННЯ    F9 – ОСТ. ВІДП.

 

14.11.2011    12:51:18                  N 0034532       

 

   

Діалогове вікно крім ключів, що заповнюються звичайним касиром каси продажу містить додаткові ключі:

R- номер режиму продажу (110-перший режим; 210- другий режим) Коригуванню підлягає перша цифра номеру режиму продажу (1 або2)

V- номер замовлення по «бюро замовлень», містить 5 цифр, перші 2 з яких є особистим номером касира. Номер замовлення зазначається касиром вручну. Системою відстежується нумерація в наростаючому порядку. У разу відмови від друкування проїзних документів замовлення номер може бути присвоєний іншому замовленню, при погашенні всіх  проїзних документів із замовлення номер замовлення повторно не використовується. Якщо номер вже був використаний на екран з’явитися інформація  ПОМИЛКА У НОМЕРІ ЗАМОВЛЕННЯ

L- дата доставки проїзних документів.

 Подальша робота касира «бюро замовлень» по оформленню та друкуванню проїзних документів  аналогічна роботі касира звичайної каси.

  На проїзному документі, що оформлений у пункті продажу проїзних документів, у службовому рядку після номера термінала друкується номер замовлення

  Після друкування останнього проїзного документа першого замовлення на екран автоматично пред’являється діалогове вікно ЗАМОВЛЕННЯ НА ОФОРМЛЕНННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ. Після цього касир може оформити друге замовлення або перейти до оформлення конверта  для першого замовлення

  За необхідності оформити у один конверт друге замовлення необхідно зазначити номер другого замовлення та зазначити дані для оформлення проїзних документів. Після оформлення другого замовлення оформляти конверт доставки обов’язково. При  спробі оформити третє замовлення без оформлення конверта із системи надходить повідомлення ОФОРМИТИ КОНВЕРТ

 

Оформлення конверта доставки проїзних документів у режимі 1

 

    Для оформлення конверта доставки проїзних документів касир повинен

у діалоговому вікні ЗАМОВЛЕННЯ НА ОФОРМЛЕНННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ) натиснути клавішу  F5. На екран пред’являється діалогове вікно ОФОРМЛЕННЯ КОНВЕРТУ

у діалоговому вікні ОФОРМЛЕННЯ КОНВЕРТУ наводяться основні параметри з оформлених проїзних документів для кожного замовлення. Реквізити та вартість проїзних документів коригуванню не підлягає. Касир повинен перевірити кількість замовлень, номери замовлень на предмет їх відповідності до оформлених проїзних документів. Є можливість отримання дубля конверту

ВВЕДІТЬ РАЙОН,АДРЕСУ І ЧАС ДОСТАВКИ

                                          БЮРО ПОПЕРДНІХ ЗАМОВЛЕНЬ

ЗАМОВЛЕННЯ 08006 ПРИЙНЯВ №08 ВІД 05.01  ДАТА ДОСТАВКИ 0601

                             08007                                           ЧАС ДОСТАВКИ З__ДО___

ЗАМОВЛЕНО НА 1001                                           ЗАМОВЛЕНО НА 1101

МАРШРУТ: КИЇВ ПАСС-ЗАПОРІЖ1     МАРШРУТ:ЗАПОРІЖ1-КИЇВ ПАС

ПОЇЗД     ВАГОН   МІСЦЯ                        ПОЇЗД      ВАГОН       МІСЦЯ

----------------------------------------------------------------------------------------------------

072К            13П       008   006                        072Д         07П             035 036

 ДОКУМЕНТІВ   03 У ТОМУ ЧИСЛІ :     ДОКУМЕНТІВ   03   У Т. ЧИСЛІ:

ПОВНІ  01  ДИТЯЧІ  01                               ПОВНІ 01  ДИТЯЧІ 01

ПІЛЬГОВІ      01                                              ПІЛЬГОВІ    01

                         РАЙОН ТА АДРЕСА ДОСТАВКИ

РАЙОН ДОСТАВКИ_____   ВУЛ______

БУДИНОК____КВ.___ ПОВЕРХ____   ВХІД_____  КОД______

НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА____ВАРТІСТЬ:ПРОЇЗД

ПРІЗВИЩЕ__________                   115.78

ТЕЛЕФОНИ    ­­­­­­­­__________              115.78

                          __________              231.56

 

ENTER - ПРОДОВЖИТИ   F3 – ВИХІД    ЗАГАЛЬНА СУМА 231.56

 ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ДРУКУВАННЯ КОНВЕРТА НА ЕКРАН АВТОМАТИНО ПРЕД’ЯВЛЯЄТЬСЯ діалогове вікно ЗАМОВЛЕННЯ НА ОФОРМЛЕННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ.

ЗАМОВЛЕННЯ 08006 ПРИЙНЯВ №08 ВІД 05.01  ДАТА ДОСТАВКИ 0601

                             08007                                           ЧАС ДОСТАВКИ З__ДО___

ЗАМОВЛЕНО НА 1001                                           ЗАМОВЛЕНО НА 1101

МАРШРУТ: КИЇВ ПАСС-ЗАПОРІЖ1     МАРШРУТ:ЗАПОРІЖ1-КИЇВ ПАС

ПОЇЗД     ВАГОН   МІСЦЯ                        ПОЇЗД      ВАГОН       МІСЦЯ

----------------------------------------------------------------------------------------------------

072К            13П       008   006                        072Д         07П             035 036

 ДОКУМЕНТІВ   03 У ТОМУ ЧИСЛІ :     ДОКУМЕНТІВ   03   У Т. ЧИСЛІ:

ПОВНІ  01  ДИТЯЧІ  01                               ПОВНІ 01  ДИТЯЧІ 01

ПІЛЬГОВІ      01                                              ПІЛЬГОВІ    01

                         РАЙОН ТА АДРЕСА ДОСТАВКИ

РАЙОН ДОСТАВКИ_____   ВУЛ______

БУДИНОК____КВ.___ ПОВЕРХ____   ВХІД_____  КОД______

НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА____ВАРТІСТЬ:ПРОЇЗД

ПРІЗВИЩЕ__________                   115.78

ТЕЛЕФОНИ    ­­­­­­­­__________              115.78

                          _______разом___              231.56

                                                Загальна сума з доставкою

ПРЕТЕНЗІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ПРИ НАЯВНОСТІ КОНВЕРТА

 Погашення зіпсованих та не викуплених проїзних документів на пункті продажу «бюро замовлень»

У зв’язку з особливістю роботи пункту  продажу «бюро замовлень» передбачені  такі види погашення:

1.     Погашення зіпсованих проїзних документів (як в звичайній касі коротке  протягом 3 хвилин, звичайне -1 години з моменту оформлення)

2.     Погашення не викуплених проїзних документів, які були оформлені у поточному місяці – виконується не пізніше 6 діб з часу оформлення.

3.     Погашення проїзних документів, які були оформлені у минулому місяці( до 3 числа, але не пізніше 6 діб з часу оформлення) 

 Погашення зіпсованих проїзних документів здійснюється тільки та тому терміналі на якому оформлялися

  У випадку коли погашення зіпсованого проїзного документа здійснюється до ОФОРМЛЕННЯ КОНВЕРТУ квитковим касиром може бути здійснено погашення любого проїзного документа із замовлення *(одного або 2 замовлень). При ОФОРМЛЕННІ КОНВЕРТА у конверт будуть включені тільки оформлені проїзні документи. Погашені проїзні документи при формуванні конверта не враховуються.

  Якщо погашення зіпсованого проїзного документа здійснюється після виконання операції ОФОРМЛЕННЯ КОНВЕРТА то погашенню підлягають всі проїзні документи із замовлень, які були включені у цей конверт. Після виконання операції погашення всіх проїзних документів касир здійснює оформлення нових проїзних документів та оформляє новий конверт.

   Для погашення зіпсованого проїзного документа касир повинен у діалоговому вікні ЗАМОВЛЕННЯ НА ОФОРМЛЕНННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ нажати клавішу F6 – на екран пред’являється діалогове вікно  ЗАМОВЛЕННЯ ПОГАШЕННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ. Порядок введення замовлення на коротке та звичайне погашення проїзного документа як і по виду роботи  Р25 R25. Примусове погашення не виконується

Погашення не викуплених проїзних документів, які були оформлені у поточному місяці

 

Не викуплені проїзні документи, від яких під час доставки відмовився пасажир підлягають погашенню. Погашення не викуплених проїзних документів виконується за видом роботи ПОГАШЕННЯ БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ. На пункті продажу бюро замовлень можуть бути погашені тільки проїзні документи, оформлені на даному пункті продажу

  Погашення проїзних документів, які були оформлені в поточному місяці та не були викуплені, виконується протягом 6 діб з дати їх оформлення. Для такого погашення касир повинен у діалоговому вікні ГОЛОВНЕ МЕНЮ БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ підвести курсор до поля ПОГАШЕННЯ БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ і натиснути клавішу ENTER – на екран пред’являється діалогове вікно ПОГАШЕННЯ БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ

27                            погашення бюро замовлень

 

 

F____________

 

ENTER – виконати    F1-допомога  F3 – вихід   F9- ост відп

12.11.2011   16-34-23                        г 198.15

 

 Для введення замовлення касир за ключем F зазначає реквізити 4 рядка проїзного документа, що погашається. Можливе отримання дубля документа погашення

 

Погашення у поточному місяці не викуплених проїзних документів,які були оформлені у минулому місяці

Погашення проїзних документів, які були оформлені в останніх числах минулого місяця та не були викуплені у наступному місяці, здійснюється на протязі 3 перших днів кожного місяця, але не пізніше 6 діб з моменту оформлення.

 По закінченню погашення проїзних документів, які були оформлені у минулому місяці, касир повинен отримати документ ДОВІДКА ПОГАШЕННЯ, ЯКИЙ МІСТИТЬ ЗВІТ КАСИРА ТА БЕЗПОСЕРЕДНЬО ДОВІДКУ ПОГАШЕННЯ.

  Після  погашення хоча б одного проїзного документа, який був оформлений у минулому місяці, всі роботи, крім погашення проїзних документів  минулого місяця,  блокуються, доки не буле отриманий документ ДОВІДКА ПОГАШЕННЯ

  Якщо перед погашенням проїзних документів, які були оформлені у минулому місяці, касир виконував які не будь види робіт, необхідно отримати кінцевий звіт касира, потім отримати початковий звіт і починати погашення проїзних документів, які були оформлені у минулому місяці. Інформація про погашення друкується на бланку ДОПОМІЖНИЙ ДОКУМЕНТ

 Для погашення проїзних документів, які були оформлені у минулому місяці, касир повинен підвести курсор до поля ПОГАШЕННЯ БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ та  натиснути клавішу ENTER – на екран пред’являється діалогове вікно ПОГАШЕННЯ БЗ, в якому касир вводе такі ж реквізити, як і при погашенні проїзних документів, оформлених у поточному місяці

 Після погашення останнього проїзного документа, оформленого у минулому місяці касир повинен отримати ДОВІДКУ ПОГАШЕННЯ

 Після цього потрібно цього у головному меню потрібно  вибрати операція ЗВІТ КАСИРА та заповнити ключі. При позитивному виконанні на екран пред’являється діалогове вікно СФОРМОВАНА ДОВІДКА ПОГАШЕННЯ, В ЯКОМУ ПРЕД’ЯВЛЯЮТЬСЯ 2 ДОКУМЕНТА – звіт касира та Довідка погашення. Друк цих документів здійснюється на окремих бланках ЗВІТ КАСИРА. Після друку документів здійснюється автоматичний перехід до вікна ГОЛОВНЕ МЕНЮ. Для продовження роботи касиру потрібно отримати початковий звіт.

 У випадку несправності  термінала, на якому було здійснено погашення хоча б одного проїзного документа, оформленого у минулому місяці кінцевий звіт з ДОВІДКОЮ ПОГАШЕННЯ за відповідний термінал можна отримати з адміністративного терміналу, якому цей вид роботи дозволений

 

Організація роботи «БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ» У РЕЖИМІ 2

 

   У режимі 2 оформлення проїзних документів виконується згідно із замовленнями, прийнятими раніше у письмові формі. Прийняті замовлення касир  сортирує у окремі пачки по однаковій даті доставки та однаковому району доставки. Оформлення проїзних документів та конвертів у режимі 2 здійснюється аналогічно, як у режимі 1.

   Після оформлення проїзних документів по замовленням кожної пачки касир отримує відомість на доставку або відмовляється від отримання відомості.

  Погашення здійснюється аналогічно як і режимі 1.

   В процесі роботи термінал, на якому розпочатий прийом замовлень у режимі 2, може бути переведений у режим 1. Перехід терміналу на роботу з 1 режиму на 2 режим програмно заборонений. Якщо на терміналі, при першому замовленні був встановлений режим 2, то він може бути замінений на режим 1 тільки після отримання ( або відмови від отримання) відомості на доставку замовлень, оформлених у режимі 2.

 

Отримання відомостей та довідок «бюро замовлень»

  Відомості на доставку для 1 режиму роботи, підсумкову довідку та зведену відомість за робочий день можна отримувати тільки після закінчення цієї доби (після 00 годин). Якщо відомості на доставку по 1 режиму не потрібні – їх друк не здійснюється.

  Відомості на доставку для 2 режиму необхідно отримувати після кожного оформлення всіх замовлень на одну дату доставки в один район доставки. Якщо відомості на доставку за 2 режимом не потрібні – необхідно обов’язково виконати відмову від друкування відомості за 2 режимом

   Для отримання будь якого з документів (підсумкова відомість, зведена відомість доставки, відомість доставки), касиру необхідно у діалоговому вікні ГОЛОВНЕ МЕНЮ підвести курсор до поля ВІДОМОСТІ БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ та натиснути клавішу ENTER, після чого на екрані з’являється діалогове вікно ВІДОМОСТІ ВІДДІЛУ ПОПЕРЕДНІХ  ЗАМОВЛЕНЬ

  Для отримання потрібного документа потрібно підвести курсор до необхідного поля та натиснути клавішу ENTER

 

ВІДОМОСТІ

ВІДДІЛУ ПОПЕРЕДНІХ ЗАМОВЛЕНЬ               002К

 

1.        ПІДСУМКОВА ДОВІДКА

2.        ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ ДОСТАВКИ

3.        ВІДОМІСТЬ ДОСТАВКИ

4.        ВІДМОВА ВІД ДРУКУ ВІДОМОСТІ (2 РЕЖ)

ENTER – виконати       F3 – вихід   F12- ПРИНИТИ ДРУК

12.11.2011   16-34-23                       

 

Отримання документа ПІДСУМКОВА ДОВІДКА

  Документ ПІДСУМКОВА ДОВІДКА містить інформацію про роботу всіх терміналів окремого пункту продажу «бюро замовлень». Підсумкова довідка може бути отримана на окрему зазначену дату за добу роботи (з 00 до 24 годин) або за поточну дату – з 00 годин до часу отримання довідки..

   Для переходу до вікна набору замовлення на отримання підсумкової довідки касиру необхідно у діалоговому вікні ВІДОМОСТІ ВІДДІЛУ ПОПЕРЕДНІХ  ЗАМОВЛЕНЬ вибрати поле 1 ПІДСУМКОВА ДОВІДКА і натиснути клавішу ENTER – на екран пред’являється  діалогове вікно ПІДСУМКОВА ДОВІДКА ПРО РОБОТУ БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ

ПІДСУМКОВА   ДОВІДКА

ПРО РОБОТУ БЮРО ЗАМОВЛЕНЬ    02

ЗА 14.01

 

ENTER – ДРУК          F12-  ВІДМОВА

 

 

    Якщо потрібно надрукувати підсумкову довідку за дату, що вже минула, касир повинен змінити дату - ENTER – ДРУК     

 Після друкування підсумкової довідки автоматично пред’являється діалогове вікно    ВІДОМОСТІ ВІДДІЛУ ПОПЕРЕДНІХ  ЗАМОВЛЕНЬ

 

Отримання документа «Зведена відомість доставки»

   Для отримання документа ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ ДОСТАВКИ необхідно у діалоговому вікні ВІДОМОСТІ ВІДДІЛУ ПОПЕРЕДНІХ  ЗАМОВЛЕНЬ вибрати поле 2 ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ ДОСТАВКИ  і натиснути клавішу ENTER – на екран пред’являється  діалогове вікно «введення замовлення на отримання відомості доставки «бюро замовлень»

   ВІДОМІСТЬ   999

 

ЗА _____

РЕЖИМ РОБОТИ__ ТЕРМІНАЛ_____ КАСИР  МАКСИМОВА____

 

ENTER – ДРУК          F3-   ВИХІД

 

1.      При отриманні зведеної відомості у полі ВІДОМІСТЬ автоматично пропонується номер 9, що являється ознакою документа (відомість не друкується)

2.     У полі ЗА вказується дата- ДД.ММ (20.01), за яку необхідно отримати відомість. Автоматично пропонується поточна дата

3.     У полі РЕЖИМ РОБОТИ вказується режим роботи 1 або 2

4.     У полу ТЕРМНАЛ автоматично пред’являється номер термінала, з якого надходить завдання на отримання документ

5.     У полі КАСИР автоматично пред’являється прізвище касира, який отримує документ. Для друкування зведеної відомості – ENTER

Для виходу - F3. Для 1 режиму  роботи зведена відомість доставки друкується автоматично після друку відомостей на доставку проїзних документів

 

Отримання документа «ВІДОМІСТЬ ДОСТАВКИ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ»

  Документ   «відомість доставки проїзних документів» призначений для агента з доставки, який доставляє замовлення з оформленими проїзними документами, а також містить адреси доставки.

  По закінченню доби, здійснюється програмне сортування всіх прийнятих на протязі доби замовлень у 1 режимі, по районам та датам доставки. Документ у повному обсязі може складатися з декількох відомостей. Всі замовлення прийняті з доставкою в один район на одну дату доставки включаються у одну відомість. Кожна відомість має свій номер. Нумерація відомостей здійснюється системою автоматизованим способом під час формування документа. Кількість замовлень у відомості не обмежується.

  Для отримання відомості доставки касиру необхідно у діалоговому вікні ВІДОМОСТІ ВІДДІЛУ ПОПЕРЕДНІХ  ЗАМОВЛЕНЬ вибрати поле ВІДОМІСТЬ ДОСТАВКИ та і натиснути клавішу ENTER – на екран пред’являється  діалогове вікно для введення замовлення на отримання відомості доставки «бюро замовлень».

  Для отримання всіх відомостей по 1 режиму у діалоговому вікні для введення замовлення на отримання відомості доставки у полі ВІДОМІСТЬ номер відомості не зазначається. У цьому випадку здійснюється друк всіх відомостей, які були сформовані у пункті продажу «бюро замовлень» за попередню добу

 __________

ВІДОМІСТЬ ЗА ______

РЕЖИМ РОБОТИ ___ ТЕРМІНАЛ  09   КАСИР   МАКСИМОВА

 

ENTER – ДРУК     F7 – ОКРЕМА ВІДОМІСТЬ      F3-   ВИХІД

ДІАЛОГОВЕ ВІКНО ВВЕДЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ НА ОТРИМАННЯ ВІДОМОСТІ ДОСТАВКИ.

   Для отримання відомості по 2 режиму касиру необхідно у полу РЕЖИМ РОБОТИ зазначити 2. Якщо відомість отримується на іншому терміналі, то необхідно також зазначити номер терміналу, за який отримується відомість на доставку.

  Для друкування відомості на доставку з визначеним номером у полі ВІДОМІСТЬ зазначається номер відомості, яку необхідно отримати

У полі ЗА автоматично пропонується поточна дата. Якщо необхідно одержати відомість за іншу дату, касир повинен вказати потрібне значення 9ДД.ММ)

   Поля ТЕРМІНАЛ і КАСИР для 1 режиму роботи заповнюються автоматизованим засобом і містять відомості про номер термінала та прізвище касира, для 2 режиму – заповнюються користувачем

  Після друкування відомості доставки автоматично пред’являється вікно «головне меню»

Отримання окремої відомості ( або декількох відомостей) на доставку  Для отримання окремої відомості (або декількох відомостей) на доставку для 1 режиму, касир в діалоговому вікні «Введення замовлення на  отримання відомості доставки «бюро замовлень» повинен зазначити дату за яку отримуються відомості, режим продажу 1  натиснути клавішу F7 – на екран

 пред’являється  діалогове вікно «введення замовлення на отримання  окремої відомості доставки «бюро замовлень».

РЕЖИМ 1

ДЛЯ ДРУКУ ОКРЕМОЇ ВІДОМОСІ ДОСТАВКИ

ЗА 1401

ВКАЖІТЬ:   ПОЧАТИ ДРУК З ВІДОМОСТІ №____

ЗАКІНЧИТИ ДРУК ПІСЛЯ ВІДОМОСТІ №____

ENTER – ВИКОНАТИ          F3 – ВИХІД     

ДІАЛОГОВЕ ВІКНО «ВВЕДЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ НА ОТРИМАННЯ ОКРЕМОЇ ВІДОМОСТІ ДОСТАВКИ»

   У діалоговому вікні «ВВЕДЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ НА ОТРИМАННЯ ОКРЕМОЇ ВІДОМОСТІ ДОСТАВКИ» наведена дата, за яку буде отримана відомість (дата зміні не підлягає) та пропонується поля для введення номерів першої та останньої відомостей, які необхідно надрукувати. При пред’явленні даного діалогового вікна пропонується номер першої та останньої відомості, які входять до складу відомості у повному обсязі. Номери відомостей касир може змінити.

  Для друкування окремої відомості (окремих відомостей) треба натиснути клавішу ENTER, щоб відмовитись від друкування відомостей на доставку та перейти до діалогового вікна ГОЛОВНЕ МЕНЮ - F3

  Після друкування відомості на доставку автоматично пред’являється діалогове вікно «Головне меню можливих видів робіть « бюро замовлень»

ВІДМОВА ВІД ДРУКУВАННЯ ВІДОМОСТІ НА ДОСТАВКУ ПО РЕЖИМУ 2

   У ВИПАДКУ, КОЛИ НЕМАЄ НЕОБХІДНОСТІ здійснювати друк відомості на доставку по 2 режиму, по закінченню оформлення замовлень в один район на одну дату доставки, необхідно виконати відмову від друкування цієї відомості. До тих пір поки на терміналі не буде отримання відомість доставки або не буде сформована відмова від друкування цієї відомості робота термінала  по оформленню замовлень в інший район та іншу дату доставки буде заблоковано.

Для відмови від друкування відомості на доставку по 2 режиму необхідно у діалоговому вікні «Відомості попередніх замовлень» підвести курсор до поля 4 ВІДМОВА ВІД ДРУКУ ВІДОМОСТІ (2реж) натиснути клавішу ENTER – на екран пред’являється  діалогове вікно «введення замовлення на відмову від друкування відомості доставки по 2 режиму»

РЕЖИМ 2

ВІДМОВА ВІД ДРУКУВАННЯ ВІДОМОСТІ

ВКАЖІТЬ НОМЕР ТЕРМІНАЛУ ПРОДАЖУ

ENTER – ВИКОНАТИ          F3 – ВИХІД     

ДІАЛОГОВЕ ВІКНО «ВІДМОВА ВІД ДРУКУВАННЯ ВІДОМОСТІ (2 РЕЖ)

 

 

Тестові завдання до теми 2.3

Варіант 1

 

1. Пункт продажу «Бюро замовлень» призначений для

А) резервування місць;

Б) бронювання місць;

В) для оформлення проїзних документів з подальшим викупом;

Г) для оформлення проїзних документів з доставкою їх за місцем замовлення .

 

2. Приймання замовлення у пункті продвжу Бюро замовлення  на будь-яку дату доставки та у всі райони міста( безпосередньо під час діалогу з пасажиром) здійснюється за режимом …

А) Режим 1

Б) Режим 2

В) Автономний режим

Г) Пакетний режим

 

3. Операція «погашення бюро замовлень» передбачена для:

А)Погашення зіпсованих п/д 

Б) Погашення не викуплених проїзних документів

В)Погашення конверту на доставку

Г) Анулювання замовлення

4. Погашення п/д, які були оформленні в Бюро замовлення в останні числа минулого місяця та не викуплені у наступному місяці здійснюється на протязі

А) 6 діб наступного місяця

Б) 3-х  перших днів

В)Не пізніше 6 діб наступного місяця

Г) 9 діб з моменту оформлення

5. У діалоговому вікні «Прийом замовлень» Бюро замовлення  ключ L несе інформацію

А)Дата прибуття поїзда

Б) Дата доставки

В)Відстань

Г)Ознака групової знижки

 

6. Для оформлення конверта доставки проїзних документів, касир повинен у діалоговому вікні „ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ" натиснути клавішу

А) F5

Б) F10

В) F 6

Г) F 11

 

7.   У діалоговому вікні «Замовлення на оформлення перевізного документа»   ( Ручна поклажа) ключ   Q несе інформацію.

А) Фактичне значення надлишку ваги ручної поклажі

Б) Реквізити відправника

В) Вид  перевезення

Г) Відстань

8. Кожний пасажир має право безплатно перевозити з собою у вагоні ручну поклажу вагою 

А) до 36 кг

Б) до 34 кг

В) до 38 кг

Г) до 50 кг

 

9. У вагонах регіональних поїздів на місцях, спеціально обладнаних для розміщення велосипедів, перевезення велосипедів здійснюється з обов’язковою оплатою як

А) за 20 кг багажу

Б) за 30 кг багажу

В) за 10 кг багажу

Г) за 5 кг вантажобагажу

 

10. Собаки великих порід (вище ніж 45 см у холці) перевозяться в 

А)  в окремому купе купейного вагона не більше двох особин

Б) в плацкартному вагоні, при цьому пасажир зобов’язаний оплатити вартість проїзних документів за кількістю незайнятих місць у купе за повним тарифом

В) перевозяться в окремому купе купейного вагона не більше двох особин, при цьому пасажир зобов’язаний оплатити вартість проїзних документів за кількістю незайнятих місць у купе за повним тарифом

Г) таке перевезення заборонено

11. Випадки відсторонення працівників від роботи

А) відсутність медичного огляду

Б) закінчення строку інструктування з охорони праці

В) алкогольне сп’яніння

Г) відсутність на робочому місці протягом 3 годин

 

12. Який інструктаж проводиться при відсутності працівника протягом 30 днів?

А) вступний

Б) первинний

В) позаплановий

Г) цільовий

Д) повторний

 

 

Тестові завдання до теми 2.3

Варіант 2

 

1.   У діалоговому вікні «Замовлення на оформлення перевізного документа»   ( Ручна поклажа) ключ   Q несе інформацію.

А) Фактичне значення надлишку ваги ручної поклажі

Б) Реквізити відправника

В) Вид  перевезення

Г) Відстань

2. Кожний пасажир має право безплатно перевозити з собою у вагоні ручну поклажу вагою 

А) до 36 кг

Б) до 34 кг

В) до 38 кг

Г) до 50 кг

 

3. У вагонах регіональних поїздів на місцях, спеціально обладнаних для розміщення велосипедів, перевезення велосипедів здійснюється з обов’язковою оплатою як

А) за 20 кг багажу

Б) за 30 кг багажу

В) за 10 кг багажу

Г) за 5 кг вантажобагажу

 

4. Собаки великих порід (вище ніж 45 см у холці) перевозяться в 

А)  в окремому купе купейного вагона не більше двох особин

Б) в плацкартному вагоні, при цьому пасажир зобов’язаний оплатити вартість проїзних документів за кількістю незайнятих місць у купе за повним тарифом

В) перевозяться в окремому купе купейного вагона не більше двох особин, при цьому пасажир зобов’язаний оплатити вартість проїзних документів за кількістю незайнятих місць у купе за повним тарифом

Г) таке перевезення заборонено

5. Випадки відсторонення працівників від роботи

А) відсутність медичного огляду

Б) закінчення строку інструктування з охорони праці

В) алкогольне сп’яніння

Г) відсутність на робочому місці протягом 3 годин

 

6. Який інструктаж проводиться при відсутності працівника протягом 30 днів?

А) вступний

Б) первинний

В) позаплановий

Г) цільовий

Д) повторний

 

 

7.  Пункт продажу «Бюро замовлень» призначений для

А) резервування місць;

Б) бронювання місць;

В) для оформлення проїзних документів з подальшим викупом;

Г) для оформлення проїзних документів з доставкою їх за місцем замовлення

 

8. Приймання замовлення у пункті продвжу Бюро замовлення  на будь-яку дату доставки та у всі райони міста( безпосередньо під час діалогу з пасажиром) здійснюється за режимом …

А) Режим 1

Б) Режим 2

В) Автономний режим

Г) Пакетний режим

 

9. Операція «погашення бюро замовлень» передбачена для:

А)Погашення зіпсованих п/д 

Б) Погашення не викуплених проїзних документів

В)Погашення конверту на доставку

Г) Анулювання замовлення

10. Погашення п/д, які були оформленні в Бюро замовлення в останні числа минулого місяця та не викуплені у наступному місяці здійснюється на протязі

А) 6 діб наступного місяця

Б) 3-х  перших днів

В)Не пізніше 6 діб наступного місяця

Г) 9 діб з моменту оформлення

11. У діалоговому вікні «Прийом замовлень» Бюро замовлення  ключ L несе інформацію

А)Дата прибуття поїзда

Б) Дата доставки

В)Відстань

Г)Ознака групової знижки

 

12. Для оформлення конверта доставки проїзних документів, касир повинен у діалоговому вікні „ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ" натиснути клавішу

А) F5

Б) F10

В) F 6

Г) F 11

 

 САМОСТІЙНА РОБОТА

ЗДАВАННЯ ЗАДАЧ ПОПЕРЕДНІХ УРОКІВ ТА НАПИСАННЯ ЗВІТІВ ЗА ВИРОБНИЧУ ПРАКТИКУ ВІДПОВІДНО ДО ОТРИМАНИХ ТЕМ

 

 

ДОМАШНЄ ДАВДАННЯ

Т.2.4 Погашення, поновлення, переоформлення та повернення проїзних документів. Покашення та повернення перевізних докумментів та квитанцій на послуги

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

поурочно-тематичний план виробничої практики з професії "Касир квитковий" І категорії

поетапна атестація білети теорія

30.05.2022р. Поганення, поновлення, переоформлення та повернення проїзних документів. Погашення та повернення перевізних документів та квитанцій на послуги.